نوشته شده توسط : معین سرویس

لوله بازکنی شبانه روزی در اسرع وقت

 

کلیه امور خدمات اب و فاضلاب تهران ازجمله لوله بازکنی شبانه روزی و رسوب گیری و جرم گیری ، تخلیه چاه و رفع نم و تشخیص ترکیدگی و رفع تعویض لوله های ساختمان رفع شکستگی ، لوله های ساختمان درتمام نقاط ، باز کردن سایز لوله ها ی ا- ینج تا لوله 30- اینج در اسراع ، وقت در خدمت شهروندان گرامی هستیم.

لوله بازکنی بادستگاهای جدید ، و با روش های جدید باز کردن لوله چدنی و لوله های پلیکا و لوله اهنی و لوله های پلیتین و فاضلاب شهری می باشد.

برای جلوگیری از پوسیدگی لوله های فاضلاب و جلوگیری از نشت لوله های فاضلاب در ساختمان لوله باز کنی با روش لوله بازکن لوله بازکنی و لوله بازکن باید از فنر های مناسب برای لوله های ساختمان و مخصوص برای لوله های پلیکا استفاده شود تا اینکه مشکلی برای لوله های اب و فاضلاب به وجود نیاد.

برای بازکردن لوله های ساختمان بسیار مهم است که از فنر های مناسب استفاده شود لوله های فاضلاب ساختمان به دو بخش تشکیل می شود بخش اول لوله های فاضلاب توالت و بخش دوم لوله های اشپزخانه و حمام می باشد که هر کدام فنر های مخصوص جداگانه برای باز نمودن استفاده می شود.

بهترین لوله برای فاضلاب ساختمان لوله پلیکا ولوله پلیتن فشار قوی می باشد.

لوله کشی فاضلاب از جمله مهمترین کار های ساختمان است که اگر به نحوه صحیح صورت نگیرد سبب آسیب رسیدن به لوله می شود.

از همین رو اجرای لوله کشی فاضلاب ساختمان باید طبق اصول انجام گیرد که از فرسودگی و ناکارامدی لوله جلوگیری نمود.

لوله بازکنی شبانه روزی در اسرع وقت با معین سرویس

معین سرویس لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی حتی در زمان تعطیلات در سراسر تهران آماده فعالیت میباشد.

برای تخلیه چاه ، حفر چاه و لوله باز کنی از طریق را های ارتباطی آخر صفحه با معین سرویس تماس بگیرید.

رفع نم ساختمان و بوی بد فاضلاب نیز از دیگر خدمات معین سرویس میباشد.



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معین سرویس

تخلیه چاه سعادت اباد باروشهای مدرن

به فرآیند تخلیه چاه از هرگونه لجن، جامدات و مواد دیگر را تخلیه چاه می گویند.

علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد می شوند. گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه می باشد.

همین موضوع باعث زود سر ریز شدن چاه شده از اعلایم پرشدن چاه فاضلاب می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت , باز نشدن توالت , وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و … نام برد در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر می شود.

در زمین های شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است

راهکارهای تخلیه چاه سعادت اباد

۱- تخلیه چاه مکانیزه چاه کاملا تضمینی به کمک پمپ های لجن کش قدرتمند در اسرع وقت
۲- تخلیه چاه با ماشین های مکنده با تخریب حداقلی درب چاه
۳- درتخلیه چاه لایروبی چاه و کف تراشی توسط نیروی انسانی مجرب
۴- درتخلیه چاهتشخیص دقیق محل درب چاه با دستگاه و باز و بسته کردن درب چاه و کلیه کارهای بنّایی مرتبط
۵- تخلیه چاه سپتینگ های لجن گیر و چربی گیر و منحول و لایروبی سپتیک
۶- طوقه چینی و کول گذاری میله ی چاه و جلوگیری از ریزش دیوارهای چاه فاضلاب

برای ارتباط با معین سرویس از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

 

 

برای ارتباط بیشتر با ما کافیست با 09122108011 تماس بگیرید

 



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معین سرویس

لوله بازکنی فوری تهران با معین سرویس

لوله بازکنی یکی از مشاغل مورد نیز جامعه می باشد که نیاز به تخصص بالای دارد. و هرکسی که با مشکل گرفتگی لوله روبرو  میشود باید به متخصصین در این کار مراجعه کند تا مشکلش به نحو احسن انجام شود.

ممکن است در لوله ی دستشویی و یا لوله ی حمام یک تیکه دستمال کاغذی گیر کند و شما در کوتاه مدت متوجه این موضوع نمی شوید ولی در مدت زیادی متوجه می شوید که آب به کندی داخل لوله می رود و ممکن است بعد از مدتی کلا لوله بگیرد و آبی پایین نرود آن موقع است که متوجه گرفتگی لوله می شوید و خودتان نمی توانید لوله را با محلول ها باز کنید ، چون خطر دارد و شاید بعد از دراز مدت باعث شود که لوله بپوسد و مشکل ده برابر شود.

بهترین کار این است که با یک مرکز لوله بازکنی در میان بگذارید تا آن ها نیروی خود را بفرستند و مشکل را در عرض چند دیقه حل کند بدون هیچ دردسری ، بنابراین می توانید با معین سرویس در ارتباط باشید تا از خدمات این شرکت لوله بازکنی استفاده کنید.

هزینه های لوله بازکنی در تهران به خدماتی که به شمارائه می شود بستگی دارد ، بنابراین میتوانید بهترین شرکت لوله بازکنی را انتخاب کنید که هم جیبتان را در نظر گرفته باشید و هم خدمات خوبی را دریافت کنید.

بنابراین بهترین گزینه برای شما میتواند معین سرویس باشد ، زیرا معین سرویس هزینه هایی برای شما در نظر میگیرد که دو طرف رضایت کامل داشته باشند ولی برای معین سرویس رضایت مشتری در اولویت قرار دارد بنابراین برای دریافت خدمات میتوانید با معین سرویس ارتباط برقرار کنید بنابراین هزینه لوله بازکنی در تهران را با معین سرویس به حداقل برسانید.

با توجه به تولید فاضلاب زیاد در منازل، رعایت بهداشت مربوط به لوله های انتقال فاضلاب و نکات قابل توجه در نگهداری چاه فاضلاب روز به روز اهمیت بیش تری پیدا میکند.

اما اگر شما هم دچار مشکلاتی از این دست شدید عملیات چاه بازکنی، کلیه کار های مرتبط با باز کردن لوله فاضلاب و… را به افراد متخصص بسپارید تا از ایمنی لازم برای رفع مشکل خود برخوردار شوید.

چگونه با لوله بازکنی معین سرویس تماس بگیریم؟

برای ارتباط بیشتر با ما کافیست با 09122108011 تماس بگیرید

 



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی فوری , لوله بازکنی , لوله بازکنی تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معین سرویس

روش های تخلیه چاه فاضلاب

علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد می شوند. گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه می باشد.

روش های تخلیه چاه فاضلاب چیست؟

1_ از روش های تخلیه چاه و لوله بازکنی لوله توالت فرنگی و ایرانی استفاده از دیلم میباشد. در این روش میتوانید دیلم را با روش مارپیچی به پایین هدایت کنید.دسته را تا جایی که میتوانید بپرخانید رمانی که دیدید دیگر نمیچرخد بدانید که همانجا به گرفتگی لوله و چاه رسیده اید و باید تخلیه چاه انجام شود.
دیلم را تا آنجا که میتوانید داخل ببرید اگر دیگر نرفت آن را به بیرون بکشید در این هنگام چیزی حتما به انتهای آن چسبیده است که یا گرفتگی حل شده است و یا اینکه هنوز چیزی باقی مانده که در این زمان معمولا با چند بار تلمبه زدن اساسی باقی مانده جرم نیز برطرف خواهد شد. در این هنگام اگر آب توالت را باز کنید آب شفافی خواهید داشت.

2_ یکی از روش های تخلیه چاه استفاده از پمپ است در این روش میتوانید آب را داخل چاه ریخته و شروع به پمپ زدن نمایید.
میتوانید هر زمان که نیاز به عملیات و خدمات معین سرویس داشتید از طریق راه های ارتباطی آخر ضفحه با ما تماس بگیرید.

3_ یکی دیگر از روش های تخلیه چاه استفاده از دستگاه تراکم هوا میباشد استفاده از دستگاه تراکم هوا تخلیه چاه برای گرفتگی های شدید لوله و چاه میباشد.
این دستگاه برای گرفتگی های مختلف ساخته شده است و تنظیم فشار برای فشار های گوناگون در آن تعبیه شده است و برای هر نوع گرفتگی از اندازه فشار دستگاه تراکم لوله باز کنی استفاده میشود.

روش های دیگری نیز برای تخلیه چاه وحود دارد که ما به توضیح همین مقدار اکتفا کردیم.
اگر نیاز به لوله بازکنی و تخلیه چاه دارید از طریق راه های ارتباطی و شماره های تماس آخر سایت با ما تماس بگیرید.

 

برای ارتباط بیشتر با ما کافیست با 09122108011 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معین سرویس

تخلیه چاه فوری تهران

لایروبی چاه فاضلاب میتواند این مشکل را برطرف کند. لایه های رسوب کرده در چاه توسط لایروبی استخراج و جابجا میشوند. این لایه ها درطی سالها روی هم انباشه شده و باعث میشود تا دیواره و کف چاه قادر بجذب فاضلاب نباشد.

گاهی هم وجود مواد متعددی مثل مو ، پلاستیک ،چربی های متعدد و … باعث ایجاد لایه ای ضد آب می شود که این لایه ضد آب تمامی بدنه ی کانال چاه را می پوشاند و باعث عدم نفوذ آب در چاه می شود و درنتیجه عملیات تخلیه چاه باید صورت بگیرد.

تخلیه چاه شغلیست که در شهر های بزرگی که با افزایش جمعیت  بیشتر به آن احتیاج پیدا خواهیم کرد. تخلیه چاه روش ها و انواع گوناگونی دارد که استفاده از هر کدام از آن ها بستگی به شرایطی  دارد.

هزینه های پرداختی در این شرکت خدماتی طبق مصوبه دریافت میشود و ارزان ایمن بودن خدمات ما از نشانه های اعتبار ماست.

داشتن پمپ ساکشن تخلیه چاه و همچنین پمپ مکنده یکی دیگر از شرایط بوده و تجهیزات دیگری که تخلیه چاه مکانیزه باید داشته باشد ، تانکر تخلیه چاه ده هزار لیتری ، اقسام مختلف ابراز های مخصوص تخلیه چاه و داشتن پمپ لجن کش تخلیه چاه می باشد. وقتی یک ساختمان یا واحدی دچار پر شدن چاه یا گرفتگی چاه میشود ، بیشترین چیزی که در این میان برای ساکنین مهم است ، سرعت خدمات رسانی میباشد.

تخلیه چاه فوری تهران با معین سرویس

خدمات تخلیه معین سرویس بصورت شبانه روزی در شمال , شرق , غرب و جنوب تهران با مجرب ترین کارشناسان در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام میشود که باعث شده مشتریان ما رضایت کامل از مجموعه ما را داشته باشند.

برای تخلیه چاه میتوانید با معین سرویس در تماس باشید تا بهترین خدمات تخلیه چاه را انجام دهد. به خدمات معین سرویس اطمینان کنید چون در این زمینه چند سال سابقه ی کاری دارد و تجربه های زیادی کسب کرده است. برای بهره بردن از خدمات معین سرویس کافیست با راه های ارتباطی در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: تخلیه چاه فوری , تخلیه چاه تهران , تخلیه چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معین سرویس

روش های تخلیه چاه برای توالت فرنگی و ایرانی

یکی از روش های مرسوم برای تخلیه چاه توالت فرنگی و ایرانی به وسیله تلمبه دستی و فنجانی و قیفی می باشد.

قبل از شروع کار باید بدانید که تلمبه دستی باید مقداری گرم شود. هواس تان باشد که تلمبه های شق و خشک مانند تلمبه های نرم نمیتوانند به درستی کار کنند و آن نتیجه مطلوب را بگیرید. تلمبه دستی تان را برای تخلیه چاه و لوله بازکنی به فاضلاب کاسه توالت بچسبانید و سوراخ آن را به طور کامل بپوشانید.

همانقدر که پایین بردن تلمبه مهم است بالا کشیدن آن با قدرت نیز مهم است.این کار را چند بار انجام دهید و سپس فلاشر را باز کنید و باز هم به کارتان ادامه دهید.

یکی دیگر از روش های تخلیه چاه و لوله بازکنی لوله توالت فرنگی و ایرانی استفاده از دیلم میباشد. در این روش میتوانید دیلم را با روش مارپیچی به پایین هدایت کنید.دسته را تا جایی که میتوانید بپرخانید رمانی که دیدید دیگر نمیچرخد بدانید که همانجا به گرفتگی لوله و چاه رسیده اید و باید تخلیه چاه انجام شود.

دیلم را تا آنجا که میتوانید داخل ببرید اگر دیگر نرفت آن را به بیرون بکشید در این هنگام چیزی حتما به انتهای آن چسبیده است که یا گرفتگی حل شده است و یا اینکه هنوز چیزی باقی مانده که در این زمان معمولا با چند بار تلمبه زدن اساسی باقی مانده جرم نیز برطرف خواهد شد. در این هنگام اگر آب توالت را باز کنید آب شفافی خواهید داشت.

تخلیه چاه برای توالت فرنگی و ایرانی با معین سرویس

معین سرویس خدماتی چون تخلیه چاه ، لوله باز کنی و تشخیص ترکیدگی لوله را نیز انجام می دهد که با قیمتی باور نکردنی و بسیار ارزان همراه هستند.
کافیست از طریق شماره های ذکر شده قسمت پایانی سایت با معین سرویس در ارتباط باشید تا از خدمات این تیم متخصص و با تجربه بهره ببرید.

 

برای ارتباط بیشتر با ما کافیست با 09122108011 تماس بگیرید



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معین سرویس

لوله بازکنی شبانه روزی و خدمات دیگر معین سرویس

در زمینه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و تخلیه چاه شبانه روزی و تاسیسات ساختمانی آماده هرگونه همکاری با مشتریان، صاحبان کارخانه‎ها، ادارات، سازمان‎ها، برج‎ها و ساختمان‎های آپارتمانی و ویلایی در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران را دارد.

این شرکت آمادگی عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی را دارد؛ ضمنا ما به عنوان همراهان همیشگی شما، آمادگی ارائه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری برای شما مشتریان عزیز را داریم.

لوله بازکنی و خدمات دیگر

● لایروبی چاه، تعمیر و ترمیم چاه فاضلاب، کف تراشی چاه، ترمیم چاه ریزشی
● حفر انواع چاه فاضلاب، حفر چاه جذبی، حفر چاه ارت، حفر چاه آب، حفر دستی و مکانیکی
● تشخیص پرشدن چاه و تخلیه آن بدون خرابی، رفع نشست اطراف چاه
● پیدا کردن محل دقیق چاه و بازکردن درب چاه با کمترین تخریب
● لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها با دستگاه فنر لوله بازکنی و دستگاه تراکم هوا
● از بین بردن بوی بد چاه، رفع بوی فاضلاب، نصب توالت فرنگی و توالت ایرانی
● حفر انواع چاه فاضلاب، تعمیر و ترمیم چاه فاضلاب، لایروبی و کف تراشی چاه

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید

 

 

برای ارتباط بیشتر با ما کافیست با 09122108011 تماس بگیرید

معین سرویس خدمات تخلیه چاه و حفر چاه را نیز با بروزترین روش ها و نازل ترین قیمت انجام میدهد.



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معین سرویس

تخلیه چاه ارزان معین سرویس در سراسر تهران و کرج

بالا زدن آب توالت می تواند مشکلات زیادی را برای خانواده ها به وجود آورد. که دلیل آن می تواند پرشدن چاه و یا گرفتگی آن باشد. روش های متعددی برای از بین بردن مشکل وجود دارد که یکی از این روش ها تخلیه چاه ارزان قیمت می باشد.

ابتدا قبل از هرچیز دلیل بالا زدن آب چاه را پیدا کنید. ممکن است پر شدن چاه توالت به علت گرفتگی باشد که در این صورت با استفاده از ابزار مناسب می توان مشکل را برطرف کرد.گرفتگی توالت ممکن به علت افتادن یک شی خارجی به دورن چاه و یا ریختن مصالح در حین ساخت و ساز باشد.

اگر به دنبال تخلیه چاه ارزان و رفع مشکل بدون صرف هزینه هستید خودتان دست به کار شده و مشکل را برطرف نمایید. شما می توانید با استفاده از مواد زیر گرفتگی توالت را برطرف نمایید.

تخلیه چاه ارزان توسط خود شما

-تلمبه ی دستی

-دیلم

-فنر لوله بازکنی

– ظرف آب جوش

ابتدا به کمک تلمبه ی دستی آب بالا زده را به درون چاه هدایت  کنید و آنقدر تلمبه بزنید تا تمام آب اضافی به درون چاه برگردد. سپس ظرف آب جوش را به درون چاه بریزید تا سبب باز شدن راه فاضلاب شود. رفع گرفتگی توالت به کمک وسایلی مثل دیلم و فنر لوله بازکنی نیز انجام می گیرد. می توانید با استفاده از فنر برقی و یا فنر دستی شی خارجی را از راه فاضلاب خارج نمایید.

اگر با استفاده از روش های بالا چاه شما بازنشد چاه شما با شی خارجی گرفته نشده و نیاز یه تخلیه چاه دارد.

 

خدمات تخلیه چاه معین سرویس بصورت شبانه روزی در شمال , شرق , غرب و جنوب تهران با مجرب ترین کارشناسان در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام میشود که باعث شده مشتریان ما رضایت کامل از مجموعه ما را داشته باشند.

 

برای ارتباط بیشتر با ما کافیست با 09122108011 تماس بگیرید

معین سرویس خدمات تخلیه چاه و حفر چاه را نیز با بروزترین روش ها و نازل ترین قیمت انجام میدهد.



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معین سرویس

تخلیه چاه تهران 24ساعته

1 - تخلیه چاه و لوله بازکنی با در دست داشتن دستگاه ژنراتور با فنر فولادی وبا فنر دورانی دستگاه تراکم و مکش برای لوله های اصلی و حتی لوله های منهول
2 - تخلیه چاه با تانکر بزرگ به همراه پمپ های لجن کش دو پروانه ای و کفکش و ساکشن .
3- درتخلیه چاه تهران باز و بسته کردن درب چاه با افراد مجرب و کاردان با خرابی کمتر
4- درتخلیه چاه تهران لایروبی چاه و تراش چاه کهنه و تبدیل آن به چاه نو توسط نیرو انسانی
5 - برداشتن طوقه کهنه و چیدن طوقه چاه و کول گذاری میله و انباری چاه و یا بلوک چینی انباری چاه در تخلیه چاه تهران
6 - حفر چاه فاضلاب وکانال و یا مجرا و اتصال 2 چاه به یکدیگر با خاک برداری.
7 - درتخلیه چاه تهران حفر کانال مکانیزه و دستی با نیروی انسانی و خاک برداری

 

نشانه های پر شدن چاه :

1 - بیرون زدن آب فاضلاب از نزدیک ترین اب رو متصل به چاه مثل :کفشور پارکینگ یا اشچزخانه و دستشویی طبقه زیرین و همکف
2 - رطوبتی شدن دیوار نزدیک چاه و نشست فرورفتگی اطراف چاه
3 - خارج شدن ناگهانی بوی بد فاظلاب و همچنین خارج شدن حشراتی مانند سوسک و کرم ابی

دلیل پر شدن جاه فاضلاب :گاهی وجود مواد متعددی مثل مو ، پلاستیک ،چربی های متعدد و … باعث ایجاد لایه ای ضد آب می شود که این لایه ضد آب تمامی بدنه ی کانال چاه را می پوشاند و باعث عدم نفوذ آب در چاه می شود.همین امر باعث پر شدن سریع و متعدد چاه شده و تخلیه چاه آن نیز پر هزینه خواهد بود. راه حل چیست؟

درتخلیه چاه با لایروبی این مواد ،کف تراشی چاه فاضلاب و لجن کشی باعث میشود که چاه فاضلاب مانند روز اول کشش خود را بدست بیاورد.ولایروبی وتخلیه چاه با نیروی انسانی انجام می شود ، به این صورت که پس از تخلیه چاه فاضلاب ، افراد فنی به داخل چاه رفته و لجنها و مواد مانع جذب کف چاه را به بیرون چاه انتقال می دهند

 

برای ارتباط بیشتر با ما کافیست با 09122108011 تماس بگیرید

معین سرویس خدمات تخلیه چاه و حفر چاه و لوله بازکنی را نیز با بروزترین روش ها و نازل ترین قیمت انجام میدهد.



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معین سرویس

تخلیه چاه و حفر چاه با معین سرویس

شرکت های خدماتی حرفه ای که خدماتی مثل تخلیه چاه و حفر چاه ارائه میدهند ، شعارشان سرعت و دقت است.

دقیقا مثل معین سرویس !

این شرکت خدماتی هم بر سرعت خدمات رسانی به مشتریان تاکید دارد و هم بر دقت انجام کار.

به همین منظور برای سهولت در خدمات رسانی در غرب ، شرق ، شمال و جنوب شهر تهران شعبه دارد و حتی در کرج و حومه نیز آماده همکاری به صورت 24ساعته با شما عزیزان میباشد.

تخلیه چاه شغلی است که در شهر های بزرگی که با افزایش جمعیت  بیشتر به آن احتیاج پیدا خواهیم کرد. تخلیه چاه روش ها و انواع گوناگونی دارد که استفاده از هر کدام از آن ها بستگی به شرایطی  دارد.

هزینه های پرداختی در این شرکت خدماتی طبق مصوبه دریافت میشود و ارزان ایمن بودن خدمات ما از نشانه های اعتبار ماست.

حفر چاه و تخلیه چاه نیاز به ابزار و تجهیزات نوینی دارند که معین سرویس از آن ها برخوردار بوده و با نیروهای مجرب و آزموده به انجام آن ها میپردازند.

اگر نیاز به خدمات تخلیه چاه دارید ، کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با معین سرویس تماس بگیرید.

شماره نمایندگی و شعبه های این مجموعه به کلی در قسمت پایانی صفحه درج شده است.

 

تماس با لوله بازکنی معین سرویس:

 

برای ارتباط بیشتر با ما کافیست با 09122108011 تماس بگیرید

معین سرویس خدمات تخلیه چاه و حفر چاه را نیز با بروزترین روش ها و نازل ترین قیمت انجام میدهد.



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : معین سرویس

تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می گیرد؟

شما  «تخلیه چاه مکانیزه» بارها و بارها از شرکت های تخلیه چاه شنیده اید . عنوانی که شرکتهای تخلیه چاه از آن برای جذا مشتری استفاده می کنند

به عنوان مثال:«تخلیه چاه مکانیزه با پمپ ساکشن و تانکر مکنده ». شما هم بسیار این عناوین را از شرکت تخلیه چاه و فاضلاب و لوله بازکنی شنیده اید.

ما د راین مقاله به شما اموزش می دهیم که تخلیه چاه به چه معنیست و  تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می شود.
رفع گرفتگی چاه به صورت کاملا مکانیزه و حرفه ای
امروزه تخلیه چاه مکانیزه در بین شرکتهای تخلیه چاه روایج یافته و تقریبا هیچ شرکتی پیدا نمی شود که چاه های فاضلاب را به صورت مکانیزه تخلیه نکند.

تفاوت تخلیه چاه مکانیزه و نیمه مکانیزه:

اما درجه مکانیزه بودن تخلیه چاه حرفه ای در بین شرکتهای تخلیه چاه تفاوت دارد.تفاوت شرکت های تخلیه چاه در این است که برخی شرکتها تخلیه چاه را به صورت مکانیزه انجام می دهند و برخی دیگر به صورت نیمه مکانیزه.

تخلیه چاه مکانیزه به چه صورت انجام می گیرد:

در تخلیه چاه مکانیزه شرکت تخلیه چاه از ابزار و وسایل نوین و پیشرفته جهت تخلیه چاه استفاده می کند. تخلیه چاه مکانیزه با استفاده از ابزار مجهز و نوین در تخلیه چاه فاضلاب و توالت گفته می شود.

شرکتی که از تانکر مکنده و دارای پمپ، انواع پمپهای ساکشن و مکنده، کارگران زبده و با تجربه و بسیاری از وسایل و ابزار نوینی که در تخلیه چاه فاضلاب استفاده می کند میتوان در رده ی شرکت های تخلیه چاه مکانیزه قرار گیرد. تخلیه چاه نوین و مکانیزه شعار بسیاری از شرکتهای تخلیه چاه است و برخی از آنها از این ابزارهاا استفاده می کنند.

 

برای ارتباط بیشتر با ما کافیست با 09122108011 تماس بگیرید

معین سرویس خدمات تخلیه چاه و حفر چاه و لوله بازکنی را نیز با بروزترین روش ها و نازل ترین قیمت انجام میدهد.



:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آذر 1397 | نظرات ()